Chusta Lace Shawlette

Lace Shawlette


 Do wydziergania tej chusty nakłoniły mnie dwa wygrane motki w konkursie w Zamotanej.
Oprócz dwóch granatowych motków Katii Earth, dostałam motek włóczki Katia Bombay. To było moje pierwsze spotkanie z tą włóczką.


Sponsorem nagrody był sklep Włóczykijki
Nie mam jeszcze pomysłu co zrobić z tego moteczka. A Wy co byście zrobili? Może coś mi podpowiecie? ;)







Katia Earth to włóczka składająca się z 52% wełna (Virgin Wool) oraz 48% poliester z recyklingu plastikowych butelek. Waga/długość motka: 50 g = ok. 225 metrów.
Natomiast Katia Bombay jest to 100% bawełna merceryzowana.Waga/długość motka: 100 g = ok. 230 metrów.





Wzór pochodzi ze strony Mycrochetory. Wzór jest prosty i moim zdanie z łatwością poradzi sobie początkująca dziewiarka.







Dziergało mi się dobrze i szybko, w miarę możliwości. Miałam też małego pomocnika, który pomagał najbardziej jak spał ;) 






 Do tej pory nie lubiłam dziergać pikotków, ale po zrobieniu tej chusty polubiłam i w końcu nauczyłam się je robić dobrze. W chuście jest ich chyba z milion, więc miałam sporo możliwości, żeby podszkolić swój warsztat. 



Środek chusty jest "zbudowany" ze słupków. 



 To jest czwarta chusta, którą wydziergałam. Trzy z nich wydziergałam właśnie ze wzorów Mycrochetory. Lubię wzory tej autorki, bo są efektowne i w miarę proste  wykonaniu.

Linki do chust:

Komentarze

  1. Gratuluję wygranej, a chusta piękna! Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, to wspaniale, że widząc tylko pikotek mówisz o szansie na poprawę warsztatu. Mi cierpnie skóra i mam ochotę uciec z krzykiem! :D Ale widzę, że warto się przemóc i je robić, u Ciebie wyszły cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że pikotek był też dla mnie znienawidzony,.Unikałam wzorów z nim albo pomijałam w czasie dziergania ;) W tym wzorze byłoby kiepsko pominąć pikotki ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty