Słoń Trąbalski

Słoń Trąbalski


Był sobie słoń, wielki - jak słoń. 
Zwał się ten słoń Tomasz Trąbalski. 
Wszystko, co miał, było jak słoń! 
Lecz straszny był zapominalski. 
Słoniową miał głowę 
I nogi słoniowe, 
I kły z prawdziwej kości słoniowej, 
I trąbę, którą wspaniale kręcił, 
Wszystko słoniowe - oprócz pamięci.
Julian Tuwim "Słoń Trąbalski"




Odkąd zostałam mamą chciałam swojemu dziecku zrobić oryginalne zabawki. Na początku dzieci najbardziej interesuje to co śpiewa, trzeszczy lub wydaje inne dźwięki, dlatego produkcję rozpoczęłam od grzechotek. Przeszukałam internet, aż w końcu znalazłam grzechotkę, która mnie zachwyciła. 








Schemat pochodzi ze strony Ayla's Crafts.
Słonia wydziergałam z włóczki Yarnart Jeans szydełkiem 2,5.










Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty