Chusta

Chusta



Jestem z siebie bardzo dumna, że udało mi się zrobić tę chustę. Dzierganie amigurumi nie sprawia mi większych problemów, za to szydełkowe chusty nie są moją mocną stroną...
W sumie to nie były, bo po tej chuście mogę śmiało powiedzieć, że jest lepiej, dużo lepiej.



Gdy koleżanka wysłała mi link z tą chustą to od  razu wiedziałam, że chcę ją zrobić. Długo zastanawiałam się nad kolorem, rodzajem i firmą włóczki. W końcu stanęło na tym, że zrobię w takie kolorystyce, w której proponowała autorka wzoru. Przeszukałam cały internet i po raz kolejny wybrałam włóczki z Kolorowych Włóczek.


Miła pani pomogła mi dobrać kolory i skomponowała dla mnie i mojej koleżanki dwa takie cudowne motki: 


Wybrałam motki składające się z czterech nitek i bardzo przyjemnie się nimi dziergało.

Chusta w całości prezentuję się tak:

















Tak mnie wciągnęło dziergananie chust, że mam zamiar jeszcze wydziergać. Nie wiem tylko kiedy to nastąpi, bo w głowie mam dużo pomysłów czekających w kolejce na realizację.
Dodam jeszcze, że dla mnie wielkim "guru" chust dzierganych jest Kasia z "Szydełkowej Pasji Kaśki". Patrząc na niej dzieła czuję wielką pokusę, żeby zaprzyjaźnić się z drutami ;)

Oto link do strony z której zaczerpnęłam inspirację i wzór: Kalinda Shawl
A tutaj link do mojej poprzedniej chusty:
 http://turkusowaowca.blogspot.com/2017/07/chusta-virus.html

Komentarze

  1. Cudowna! Ale jak miałoby być inaczej skoro włóczka jest świetnej jakości, kolorystyka piękna i prosty ale efektowny wzór. Bardzo dziękuję Ci za te miłe słowa, robienie chust jest strasznie wciągające, :). A ja dopiero ostatnio odkryłam jaką przyjemność jest robienie ich na szydełku. Tyle wzorów jeszcze przed nami (Kalinda też jest na mojej liście).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta i śliczna kolorystyka 😀Kalindę mam i noszę dumnie choć wzór trochę mnie zmęczył, ale kolejna chusta już się robi (i nie jest to kalinda)😁Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Mnie też wzór wymęczył, ale tym bardziej jestem z siebie dumna ;)

      Usuń
  3. Wspaniały motyw, wygląda naprawdę imponująco. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia też jest moim Robótkowym Idolem :) Chciałabym kiedyś dojść do takiego poziomu :) Twoja chusta jest cudowna, ma piękne kolory i ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie będę brać Kalindę na warsztat! :) Pięknie Ci wyszła, oby i moja była taka fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty