Szal Spring Solstice Wrap

Szal


Wreszcie udało mi się skończyć szal. Trochę czasu minęło odkąd go zaczęłam, ale na swoje usprawiedliwienie mam to, że w między czasie powstały inne rzeczy.
Po za tym, dzierganie szali, chust i obrusów nie idzie u mnie za szybko, jak robienie miśków ;)




Na szal zużyłam 6 i trochę motka szarego koloru oraz 1,5 motka koloru miodowego. Bardzo spodobało mi się takie połączenie kolorów. 








Zrobiłam go z włóczki DROPS ♥ You #9. Jest to miękka i kolorowa włóczka wykonana z 100% bawełny z recyklingu. Pierwszy raz dziergałam z włóczek firmy Drops i jestem zadowolona z ich jakości.




Włóczkę kupiłam w sklepie internetowym Włóczykijki. Pierwszy raz robiłam zakupy w tej pasmanterii. Przyznam się szczerze, że lubię od czasu do czasu kupować w nowych pasmanteriach. 

Tak szal prezentuję się w całości...



A tak jego jedna strona.









Szal wyszedł trochę sztywny, ale nie przeszkadza to w jego noszeniu. 


Wzór pochodzi ze strony MyCrochetory.






Komentarze

  1. Wspaniały! Kolory świetne i najważniejsze, że się dobrze nosi ;). Mój ostatnio tez cały czas jest w użytku i bardzo się sprawdza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogóle mam wrażenie, że 100% bawełny daje taki sztywny, lekko szorstki efekt. Ale kolorystycznie strzał w 10! Szal prezentuje się wspaniale, a bawełna mimo, że trochę sztywna, będzie idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda ten szal. Super dobrane kolory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty