Poduszka

Poduszka

Skąd się wziął pomysł na poduszkę? A no stąd, że zostało mi dwa lub trzy motki po chuście, którą robiłam i chciałam je jakoś wykorzystać. 




Nie da się ukryć, że musiałam domówić kilka motków. Po chuście zostały mi szare i miodowe, a chciałam dodać jeszcze jakiś kolor i wybrałam zielony.






Poduszka wykonana jest z Drops Love You 9.

Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania w siec




Z dzierganiem poduszki wiąże się też nie miła historia, bo zabrakło mi włóczki na jeden i pół elementów. Postanowiłam ją szybko zamówić na stronie pasmanterii i okazało się, że nie ma i długo nie będzie. Przeszukałam internet i dopiero po jakimś czasie (kiedy straciła nadzieję, że kiedykolwiek skończę poduszkę), znalazłam w nieznanej mi, do tej pory, pasmanterii. Przezornie zamówiłam dwa motki i tym razem nie zabrakło :D


Poduszka składa się z łącznie 32 elementów: 16 z miodowym i 16 z zielonym kwiatkiem w środku. Kwiatki są obrobione szarą włóczką. 

Wzór pochodzi ze strony My Rose Valley.







  Tu jest link do chusty, którą zrobiła również z tej włoczki Drops ;) 






Komentarze

  1. Nie zliczę, ile razy musiałam domawiać włóczkę w trakcie projektu! W ogóle nie umiem szacować potrzebnej ilości, to jakaś magiczna umiejętność ;) Ale ważne, że ostatecznie zawsze się uda. Tak jak Tobie - i totalnie było warto, super jest ta poduszka!! Muszę się w końcu wziąć za coś takiego. Goście wchodzą do domu i od razu widać, że mieszka tu rękodzielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty