Iza

Iza


Iza jest to lalka zrobiona na specjalne życzenie, gdyż miała być podobna do pewnej dziewczyny. Dostałam jej zdjęcie, kilka wytycznych i tyle ;)



Pierwszą "lalką", którą zrobiłam jako podobiznę żywej osoby był Stasiek. Jeśli jeszcze go nie widzieliście, to link znajduje się tutaj ->http://turkusowaowca.blogspot.com/2020/01/stas.html




W przypadku Izy sprawa nie była prosta, bo nigdy jej nie widziałam, co więcej nie wiedziałam nawet ile ma lat i jakie są jej zainteresowania. Głupio się przyznać, ale nawet nie znam imienia "mojej muzy". Musiało wystarczyć mi tylko zdjęcie i wskazówki od mamy.


Lalka jest ubrana w T-shirt koloru białego, niebieskie jeansy, oczywiście z kieszeniami, czarną kurtkę pilotkę zapinaną na guziki oraz czarne adidasy. Na zdjęciach dobrze nie widać, ale mają nawet sznurówki.











Najwięcej uroku, zdecydowanie dodaje lalce "włosów chmura kasztanowych" (wiecie z jakiej to piosenki?:-) Kto by nie chciał mieć tyle bujnych, kręconych włosów na głowie?



Co myślicie o Izie? Podoba się czy nie? Czy chcielibyście dostać lalkę podobną do Was?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty