Angelina

Roztańczona Angelina 2


To już druga Roztańczona Angelina. Ta należy do mojej córki i została zrobiona na specjalne jej życzenie, gdy zobaczyła tamtą poprzednią :D 

Angelina jest zrobiona na wzór postaci z bajki, nota bene ulubionej mojej córki. Wzór to jak w poprzednim wypadku "sprawka" Lilleliis.

Czyż nie są do siebie podobne?











Nasza Angelina ma nawet różę przyczepiona do sukni, jak jej pierwowzór ;)


A teraz trochę z innej beczki. Uwielbiam wiosnę i lato. Różnorodność kwiatów i owoców oraz warzyw. Szczególnie lubię piwonie, aż szkoda tylko, że kwitną raz w roku i to tak krótko. 


Gdy zaczęłam przeszukiwać Internet w poszukiwaniu zdjęcia postaci z bajki, to zorientowałam się, że mojej Angelinie brakuje jeszcze wstążki na głowie. Przeprowadzę konsultacje społeczne w domu i być może dorobimy wstążkę ;)


Zdjęcie bajkowej Angeliny pochodzi z Internetu.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty