Lalka Kyoko

Kyoko


Lubię wyzwania i lubię rozwijać swoje zdolności w dzierganiu, więc gdy zaproponowano mi zrobienie takiej lalki to ani chwili się nie wahałam.



Przy żadnym projekcie nie napracowałam się tak bardzo, jak przy tej lalce. Każdy szczegół został dopracowany, co zawdzięczam autorce wzoru. Wzór został kupiony od  LydiawlcMW z Etsy.

Teraz kilka słów o lalce. Kyoko to imię żeńskie, które z japońskiego oznacza m.in. "pełen szacunku, dziecko". Jedną ze sławnych Kyoko jest twórcą Mangaki, czyli japońskich komiksów. Kyoko to też bohaterka mangi i anime "Kore wa Zombie Desu ka?"






Moja lalka ma ok. 40 cm wysokości i jest ubrana w błękitne kimono. Kimono jest ozdobione niebieskimi kwiatami.

W pasie ma założony pas, który składa się z dwóch części obi i obiage. Z tyłu na pas jest przywiązany kolejny dwukolorowy pas (obi).







Na nogach ma założone biało-czerwone buty (tabi i zori), zaś w ręku trzyma torebkę - fuguro. We włosach ma kwiaty.












A tak wygląda, kiedy się już rozbierze ;)




Komentarze

  1. O rany, jaka precyzja, jaka dbałość o detal! O_O Podziwiam, że miałaś do tego cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna lalka! Wszystkie szczegóły stroju robią niesamowite wrażenie, ale ja jestem również zachwycona fryzurą. Wyszło wspaniale ;).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty