Brokuł

 Brokuł



Do wydzierania brokuła zbierałam się bardzo długo. Zawsze wydawało mi się to za trudne i ciągle to odkładałam.



Zostałam zmotywowana, gdy dostałam piękne brokuły. Pomyślałam, że fajne zdjęcia wyjdą i przystąpiłam do prac. Zaczęłam od przeszukiwania internetu. Wpadł mi w ręce fajny filmik, który dokładnie pokazał jak zrobić brokuła... wtedy zobaczyłam, że jest to taki prosty wzór, że aż śmieszny. 


Brokuł przydał się nie tylko do sesji, ale zrobiłam z niego zupę krem. Marna ze mnie kucharka, więc przepisem się nie podzielę ;)



Jeśli chcesz zobaczyć inne wydziergane przeze mnie warzywa i owoce to kliknij tutaj -> link.





Komentarze

  1. Super! Na tym ostatnim zdjęciu przez dłużą chwilę się zastnawiaam czy ten z lewej strony to na pewno ta szydełkowa odmiana ;D.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty