Jelonki

Jelonki


W końcu kiedy minęła gorączka Świąt Bożego Narodzenia to na spokojnie mogę dopchać się do komputera i pokazać Wam co udało mi się zrobić przed świętami ;)


Póki jeszcze zima i śnieg za oknem to stosowne jest przedstawić Wam jelonki.

















Tuż przed samymi świętami zaczaiły się w choinkach pod domem.Całe w śniegu szukały jedzenia. Gdy tylko zostały nakarmione to zrobiły się radosne i skore do zabawy. Nie mogły zostać na dłużej, bo czekały na nie dwie dziewczynki. 

















Jelonki powstały według mojego projektu na podstawie zdjęcia, które przesłała mi koleżanka i autorka tych pięknych zdjęć z choinką w tle ;)


Te piękne zdjęcia poniżej wykonała Karolina Sykut Photographer. Jestem nimi zachwycona!







Jelonki zgłaszam do wyzwania Szuflady:

Komentarze

  1. Są niesamowicie słodkie <3 Piękne maskotki, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudownie słodkie, a do tego tak bardzo eleganckie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! oglądam takie cuda i
    dojrzewam do zrobienia szydełkowej maskotki dla mojej córeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne malutkie przytulanki, podziwiam, piękne jelonki - dziękuje za udział w moim wyzwaniu - pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty