Bakłażan

Bakłażan


"Na pewnej grządce słychać od rana
Pełen pretensji głos Bakłażana:
<Weź się, Ogórku, odsuń ode mnie!
Myślisz, że w tłoku stać mi przyjemnie?!
Jestem warzywo nie byle jakie,
Nie chcę się tłoczyć z jakimś prostakiem!>
Tak się wywyższa, piekli i miota;
Inne warzywa dlań to hołota.(...)"


Choć marudny i mało towarzyski to bardzo smaczny. Czuję się najlepiej w towarzystwie innych bakłażanów, za ogórkami nie przepada ;)
Bakłażan to następne warzywo wydziergane do dziecięcej kuchni. W zanadrzu chowam jeszcze inne. Pokażę je niebawem ;)
Przepadacie za bakłażanem? Jaki jest Wasz ulubiony przepis? ;)


Postanowiłam popracować nad systematycznością swoich postów. Na początku będą się one pojawiać raz w tygodniu w sobotę (dużooo częściej niż ostatnio!). Warzywa i owoce będę prezentować w drugą sobotę miesiąca. 
Inspiracją do wstawiania postów w konkretny dzień w tygodniu był dla mnie blog "Szydełkowa Pasja Kaśki". Dziękuję ;)

.
Wiersz znalazłam w sieci. Nie jest mojego autorstwa ;)


Komentarze

  1. Bardzo mi miło, że Cię zainspirowałam, z wielką przyjemnością będę Cię odwiedzać :). Bakłażan prezentuje się pięknie i smakowicie. Zaczęłam go doceniać dopiero po pobycie w Turcji, ale nasz krajowy też jest pyszny ;).
    Zatem, do soboty :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię bakłażany, robimy z niego tzw. "ikrę" - jest pyszna, a Twój szydełkowy bardzo starannie zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Ja natomiast do bakłażana muszę się jeszcze przekonać ;) Dziękuję ;)

      Usuń
  3. Śliczny bakłażan 🍆 ciekawa jestem kolejnych warzyw. Z systematycznością też mam ostatnio problem a Kasię z bloga „Szydełkowa pasja Kaśki” za to podziwiam. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Systematyczność Kasi jest godna podziwu ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty