Królik

Królik Hania


Dzisiaj mija dwa tygodnie odkąd pierwszy raz zabrałam się za napisanie tego posta. Zdjęcia wybrane i przygotowane czekają, a mi wciąż brak czasu.



Jestem wyjątkowo dumna z tego królika z dwóch powodów. Po pierwsze, jest to mój własny projekt. Kosztowało mnie to wiele godzin dziergania i wcale nie mniej godzin prucia... aż w końcu się udało.




Po drugie, zrobienie tego królika otworzyło przede mną nowe perspektywy ;) Po raz pierwszy do swojego pluszaka wprowadziłam elementy tkaniny i bardzo mi się to podoba!


Kiedy mam już swój schemat na królika to pewnie w najbliższym czasie powstanie ich jeszcze kilka ;)

Królik został zgłoszony na majowe wyzwanie "Szuflady" pt.: "Fioletowy" ;)
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-majowe.html

Komentarze

  1. Hania jest super! I widać, że ma dziewczyna charakter, jak trzeba to potrafi tupnąć swoją uroczą nóżką :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem żałuję, że mam dzieci które już wyrosły z przytulanek. Hania ma to COŚ, bardzo fajna króliczka. Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty