Kocyk

Kocyk z kwadratów Babuni


Gdy czekałam na narodziny dziecka postanowiłam wydziergać kocyk. Długo myślałam nad tym jak ma wyglądać, jak ma być duży... Jednego byłam pewna, ma być bawełniany ;)
Po długich poszukiwaniach w sieci trafiłam na idealny.:
Nie chciałam robić ani różowego, ani niebieskiego, tylko coś po środku ;)
Trochę czasu zajęło mi także wybranie włóczki. Trafiłam na wcześniej mi nie znaną włóczkę May Baumwollegarn. Wybrałam trzy kolory: biały, beżowy i brązowy. 


Wybór włóczki był "strzałem w dziesiątkę". Włóczka jest miła w dotyku i wydajna. W 50-gramowym motku jest 170 m przędzy. Zalecane szydełko to 2,5-3,0.
Bardzo dobrze się nią dziergało. 


Kocyk składa się z 25 kwadratów nazywanych "kwadratami babuni". Taki element jest prosty w wykonaniu, a w Internecie nie trudno jest znaleźć schemat:)


 Brzegi kocyka wykończyłam delikatną koronką, co nadało mu lekkości i wyrównało krawędzie  ;)


Kocyk jest miły w dotyku i cieplutki.

Komentarze

  1. Cudowny. Włóczka warta polecenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwadraty babuni są wg. mnie idealne na takie koce. Twój jest śliczny, niech się dobrze sprawuje :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej włóczki, ale wygląd na bardzo fajną i ładnie się prezentuję. Dobrałaś bardzo ładnie kolory, a i posty wzór okazał się bardzo trafny. Śliczny:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty