Bombki

Bombki bordowe



Dawno mnie tutaj nie było... Mikołajki za nami, więc na spokojnie mogę zaprezentować pierwsze w tym roku ozdoby świąteczne ;)





Przez ostatnie trzy lata dziergałam białe koszulki na bordowe bombki (linki znajdziesz niżej), zaś w tym roku chyba już dorosłam, żeby zmienić ozdoby. 










"Daleko jednak nie odeszłam", bo zrobiłam białe i bordowe koszulki na szklanych bombkach ;) 










Może w przyszłym roku skuszę się na przełomowe zmiany w kwestii nowych bombek ;)


Wzory pochodzą ze starej świątecznej gazetki z 2014 roku.


Linki do ozdób świątecznych z poprzednich lat:


Komentarze

  1. Śliczności! ja jestem w trakcie szydełkowania gwiazdek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Gwiazdki też planuję jeszcze w tym roku zrobić ;)

      Usuń
  2. Śliczne bombeczki:) Pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Nie obrabiałam jeszcze tych akrylowych bombek, zawsze usztywniałam na balonach, ale w przyszłym roku muszę zrobić zapas i stworzyć kilka, bo pięknie się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Te akurat zrobione są na szklanych bombkach, ale na akrylowych pewnie też będą się ładnie prezentować ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty