Recenzja gazetki

 RECENZJA: "Szydełkowe dekoracje na święta. Fantastyczne ozdoby na Boże Narodzenie"

Przyszło mi na myśl, żeby na blogu oprócz pokazywania moich nowych szydełkowych wyrobów, od czasu do czasu dzielić się moimi przemyśleniami na temat gazetek, książek oraz stron internetowych z których korzystam.

Na pierwszy ogień pójdzie gazetka pt.: "Szydełkowe dekoracje na święta. Fantastyczne ozdoby na Boże Narodzenie", numer 5/2016. Jest to wydanie specjalne znanej zapewne Wam "Sabriny".
Pierwotnie chciałam kupić inną gazetkę, którą wcześniej wypatrzyłam w sieci. Jednak jej wnętrze nie przekonało mnie do zakupu.

Cały numer, jak tytuł wskazuje, jest poświęcony ozdobom na nadchodzące święta. Chyba każda osoba, która choć trochę zajmuję się rękodziełem, scrapbookingiem lub innymi ręcznymi robótkami lubi przygotowywać ozdoby szczególnie na święta Bożego Narodzenia. Wyjątkowo lubię te święta, bo dla mnie są zawsze powrotem do dzieciństwa. Już jako mała dziewczynka przygotowywałam ozdoby na choinkę...




Wracając do gazetki, głównym powodem dla którego ją zakupiłam były choinki. Urzekły mnie od pierwszego spojrzenia i postanowiłam, że w tym roku (oprócz obowiązkowe żywej) koniecznie muszę mieć też taką. Już nawet zaczęłam kombinować skąd wezmę taki pieniek ;)










Oprócz ozdób typowo Bożonarodzeniowych w gazetce znajdziemy inspiracje na okres Adwentu: 
- kalendarze adwentowe, zrobione z połączenia deski i dzianiny,
- wieńce adwentowe, na których można umieścić świeczki lub wieńce do powieszenia na drzwiach.
Te propozycje pomogą nadać Adwentowi świątecznego nastroju.




Tradycyjnie w takiej gazetce pojawiają się ozdoby choinkowe. Oprócz kolorowych bombek dzierganych na formach akrylowych, redakcja proponuję nam szydełkowe gwiazdki, głowy Mikołajków i lisków, serduszka, choineczki, aniołki i dzwonki - do wyboru do koloru. Każdy znajdzie coś dla siebie.











W gazetce możemy znaleźć inspiracje na dekorację domu: kuchenne łapki z motywem Mikołaja, dziergane koszyczki z gwiazdkami lub choineczki służące jako zawieszka do kluczy.



Obok klasycznych serwetek i bieżników w kolorystyce biało-złoto-czerwonej pojawiają się modele w kolorystyce fioletowej, granatowe i szarej. Mnie najbardziej urzekł poniższy bieżnik ;)


Panie, które lubią dziergać zazdroski znajdą też coś dla siebie: zazdroskę z głową Mikołaja oraz ze świeczkami. 


Nie wszystkie modele z gazetki mnie się podobają. Nie wiem w jakim stopniu są dokładne opisy poszczególnych schematów. Podzieliłam się z Wami moim pierwszym wrażeniem po zakupie ;)

Znalazłam w tej gazetce wiele inspiracji dla siebie, które z pewnością wykorzystam i pochwalę się na blogu. 
Czy warto kupić gazetkę? - Myślę, że tak. Jednak polecam przed zakupem przejrzeć ją dokładnie ;)

Komentarze

  1. Gazeta mnie też zaczęła kusić swoją okładką i choinkami. Wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam i jestem zadowolona z niej:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty