piątek, 11 marca 2016

Felka

Zebra Felka



Za oknem ponuro, zimno i deszczowo. Zapewne nie tylko ja marzę o Słońcu, ciepłych dniach i wakacjach ;)






Moje myśli pobiegły do gorącej Afryki, gdzie w momencie kiedy ja z tęsknotą wyglądam przez okno, na sawannie wśród antylop, lwów i gepardów biegają pasiaste zebry... I takim właśnie sposobem powstała Felka ;)














Felka jak każda normalna zebra, lubi zjadać trawy. Trochę marznie w naszym przejściowym klimacie, dlatego z oporem wychodzi z domu. Zdecydowanie woli podziwiać otoczenie zza okna. 













Wysokość w kłębie ok. 55 cm.
Długość ok. 37 cm.
Długość ogona ok. 14 cm.

Wzór znaleziony na stronie www.artedetei.com.

10 komentarzy:

  1. Zebra jest absolutnie boska. Nie sposób nie uśmiechnąć się na jej widok. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! Tylko bidulka chyba głodna chodzi bo trawy to chwilowo jak na lekarstwo, dopiero zaczyna rosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję w imieniu Felki! ;) Faktycznie trochę brakuje jej trawki, ale za to posmakowały jej kwiaty doniczkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również marzę o słońcu i wakacjach :) Żyrafa urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zebra jest cudowna.Ja też pragnę dni słonecznych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń