Koala



 Miś Koala 


Jestem w wielkim szoku, że mój pierwszy wpis w tym roku pojawia się dopiero w kwietniu! Kiedyś miałam postanowienie żeby robić wpisy co tydzień.... Nie wyszło. To, że tutaj mało nowości wcale nie oznacza, że nic nie robię 😊 Dużo więcej można zobaczyć na moim Instagramie 😊 

Moja przyjaciółka jest wielką fanką koali. Z okazji jej urodzin zrobiłam jej na prezent tego misiaczka. 

Wiecie skąd pochodzi nazwa koala? Pochodzi od słowa guła z języka dharug. Samogłoska „u” była pisana językiem łacińskim jako oo i została zamieniona na „oa” z powodu błędu.

Czy wiecie, że istnieje mięsożerna odmiana koali, która nazywa się Drop Bear. Żyje ona na czubkach drzew. Atakuje swoje ofiary skacząc na nie z drzewa. 

Mój koala zdecydowanie jest roślinożerna. 

Komentarze

Popularne posty